میکروفون یقه ای با کیفیت
نوشته شده توسط : نازی

مزایای استفاده از میکروفون یقه ای برای موبایل چیست؟

اگر لازم است مزایای میکروفن یقه ای برای موبایل را در نظر بگیریم ، باید یقه ای بودن آن میکروفون را در دستور کار خود قرار دهیم. این نوع میکروفون به پایه نیاز ندارد و به هیچ وجه دست و پا گیر نیست و به راحتی با یک براکت فلزی روی یقه نصب می شود و به راحتی می توانید از این میکروفون استفاده کنید ، گزینه دوم این نوع میکروفون برای ساخت کلیپ معرفی محصول طراحی و ساخته شده اند.

مزایای استفاده از میکروفون یقه ای برای موبایل چیست؟

در واقع هنگام ضبط ویدئو می توانید سیم این نوع میکروفون را زیر لباس خود رد کنید که باعث می شود سیم میکروفون نامرئی شود و نکته جالب این است که یک درپوش ابر در رنگ های مختلف با این نوع میکروفون ارائه می شود. میکروفون یقه ای دارای جعبه ای است که بسیار جذاب و زیباست.

یکی دیگر از مزایای این نوع میکروفون سیم بلند آن است که دست شما را برای ساخت فیلم آزاد می کند ، بهتر است بدانید که منبع تغذیه این نوع میکروفون بیشتر باتری است ، البته این به میکروفون بستگی دارد. لازم به ذکر است که این میکروفون همانطور که روی یقه ثابت است ، می تواند به راحتی تمام فرکانس ها را ضبط کند و در هنگام ضبط نیازی به جابجایی ندارد.

معایب میکروفون یقه ای

این میکروفون ها مانند همه همتایان خود دارای اشکالاتی هستند که یکی از مهمترین آنها منبع تغذیه آن است که با سرعت بسیار بالایی تخلیه می شود و شما را از این نظر به چالش می کشد. همچنین برخی از میکروفون های یقه ای ارزان سیم های کوتاه دارند که می تواند هنگام کار مشکل ایجاد کند.

 

 





:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: